95% van 100
9.5 / 10
Toon alle 3174 reviews
Zoeken

Retourneren

Heb je vragen over het retourneren van je bestelling? Dan ben je op de juiste pagina!

Op deze pagina kan je alle informatie vinden over verzendingen en leveringen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Is het product toch niet wat je er van had verwacht? Je hebt de mogelijkheid om elk product binnen de bedenktijd van 30 dagen retour te sturen. Meld je retour aan via ons retourportal.

Elk geretourneerd product mag géén gebruikerssporen bevatten en moet compleet in de originele verpakking verzonden worden. Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig was om het product te bekijken, kunnen we de waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product daarom zorgvuldig en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retourzending.

Verstuur de artikelen in de verzenddoos waarin je ze hebt ontvangen, of een andere verzenddoos die de artikelen goed beschermd. Plak indien mogelijk geen verzendlabel op het artikel zelf. Het artikel willen wij graag weer verkopen. Zo dragen wij samen bij aan een duurzaam gebruik van spullen.

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een duidelijke fout van onze kant. Bootman is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van de retourzending.

Zelf afleveren in Ijsselstein?

Wil je de retourzending bij ons afgeven in IJsselstein? Dat kan! Meld je retour van tevoren aan via het online retourportal en kies bij verzending voor ‘Afgeven in de winkel’. Dit is uiteraard kosteloos.

Ruilen?

Wil je iets ruilen? Stuur dan het artikel terug en bestel het gewenste artikel in de webshop.

Wat kan je van ons verwachten?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, gaan wij daarmee aan de slag. Binnen 5 dagen wordt jouw retour beoordeeld en wordt er contact met je opgenomen. Zodra jouw retour is goedgekeurd zorgen wij ervoor dat jouw geld binnen 1-3 dagen na de beoordeling wordt teruggestort op jouw rekening.

Heb je betaald met de betaalmethode in3 maar loopt de retourprocedure nog? Voldoe de facturen op tijd om aanmaningen te voorkomen. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt de factuur bij in3 aangepast en wordt er indien nodig door hen een terugbetaling gedaan.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een duidelijke fout van onze kant. Bootman is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van de retourzending.

Wil je de retourzending bij ons afgeven in IJsselstein? Dat kan! Meld je retour van tevoren aan via het online retourportal en kies bij verzending voor ‘Afgeven in de winkel’. Dit is uiteraard kosteloos.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je bestelling annuleren kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen of annuleren.

Mag ik een geopend flesje terugsturen?

Geopende flesjes zoals schoonmaakproducten of lijm kunnen niet geretourneerd worden.

Kan ik mijn artikel omruilen?

Wil je iets ruilen? Stuur dan het artikel terug en bestel het gewenste artikel in de webshop.

Wat voor garantie heb ik?

Op vele producten uit ons assortiment heb je minimaal 2 jaar fabrieksgarantie. De garantieperiode per product kan je vinden op de productpagina onder 'Specificaties'. Lees meer over garantie op de pagina Garantie & Reparatie.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Wij staan voor je klaar om jou de beste service te bieden. Ben je onverhoopt niet tevreden met onze service en wil je een klacht indienen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.