Bestellen
Heb je vragen over het plaatsen van je bestelling? Dan ben je op de juiste pagina!
Op deze pagina kan je alle informatie vinden over het bestellen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
1. Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje.
2. Open het winkelmandje, check je bestelling en vul je gegevens in en controleer deze.
3. Reken je bestelling af en je ontvangt van ons binnen 15 minuten een bevestigingsmail.
Zodra jouw bestelling is geplaatst, gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren of klaar te leggen om afgehaald te worden. Je wordt door ons per e-mail op de hoogte gehouden over de status van jouw bestelling. Je ontvangt op de volgende momenten een e-mail van ons:
• Ontvangstbevestiging
De eerste e-mail ontvang je als je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Deze e-mail bestaat uit een ontvangstbevestiging. Let op, dit betekent nog niet dat de bestelling voltooid is.
• Bestelling is betaald
De tweede e-mail ontvang je op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Deze e-mail bestaat uit een overzicht van de bestelling en de verzendmethode. Zodra wij jouw betaling binnen hebben, is de bestelling voltooid en maken wij jouw bestelling in orde.
• Factuur van jouw bestelling
De derde e-mail ontvang je als jouw bestelling is verwerkt en verstuurd of wanneer de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. Deze e-mail bestaat uit de factuur van jouw bestelling.
• Bestelling is verzonden
De vierde e-mail ontvang je als jouw bestelling is verwerkt en verstuurd. In deze e-mail kan je de Track & Trace code vinden. Je kunt eenvoudig jouw pakket volgen op de website van PostNL. Voor grotere pakketten maken we gebruik van de palletvervoerder Transmission. Ook bij grote pakketten ontvang je een Track & Trace code die je kunt volgen op de website van Transmission.
Uiteraard kun je bij ons een account aanmaken. Zo kun jij alle informatie over je bestellingen gemakkelijk terugvinden. Maak hier je account aan.
Log in op je Bootman account om je gegevens te wijzigen. Zo kun je o.a. het factuur- en verzendadres aanpassen, extra adressen toevoegen en je nieuwsbrief voorkeuren wijzigen.
Wil je een wijziging doen aan een lopende bestelling? Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Klantenservice
- Contact opnemen
- Bestellen
- Betalen
- Verzending & bezorging
- Click & Collect
- Showroom
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Reviews